The sky is the limit

Annons

Bra fett

Dax för mellis. En burk makrill i tomatsås, lite rödlök och svartpeppar och så en stor kaffe till det :)

makrill

Imorse blev det 30 minuter crosstraining följt av 20 minuter rask prommenad i uppförsbacke på löpbandet, därefter lite välbehövlig ben/höft stretch.

Nu: PLUGG 😀

Kommentera (0)

Kommentera

Annons

MM Sports presenterar

poster

MM Sports presenterar stolt BEST-of-the-BEST boxing-galan!
Livesänds på tv 4 sport 22.00-00.30!!

YouTube Preview Image

Kommentera (0)

Kommentera

Annons

Min morgon del 2

Tillagar grönsaker i mängder. Smaksätter med olja, vitlök, svartpeppar, oregano, timjan!

grönt

Kommentera (0)

Kommentera

Annons

Min morgon

frukost

Kaffe

Gröt

Aminosyror

Bostadsbilagan

Nyhetsmorgon

<3

Efter gårdagens benpass blev det bara 45 minuter på crossen den här morgonen men jag var tvungen att lyssna på rumpan som skrek AJ 😉

Kommentera (0)

Kommentera

Annons

Så nära

ja igår var det väldigt nära att jag fick till 3 chins. Jag var millimeter ifrån så nästa gång ska jag vara nära inpå 4 stycken!! Känslan att klara lite mer än förra passet är obeskrivlig och kortvarig. Det stör mig att jag inte fick till det sista. Men men nästa gång då sitter det 😉

Körde även lite dips efter chinsen, 3 set, 7 reps på varje. Efter det blev det några set med gummiband. Inväntar ett lättare gummiband från MMsports. Hoppas jag får det senaste imorgon så jag kan anända det under bröst och triceps passet.

Som ni vet sedan tidigare tränar jag med Galdiatorn Jenny ”Kitsune” Adolfsson, muskelpaketet som själv har en blogg på Body.se.

jenny

För någon dag sedan var jag inne och läste om ett sjuhelsike benpass som hon kört tillsammans med sin karl Peter. Tyckte det lät galet jobbigt och kommenterade det lite snyggt med ”bör jag vara orolig inför vår benpass på torsdag?” Någon timma senare får jag ett mess från Jenny, ”Hej ska vi köra benpasset jag skrev om på bloggen istället på torsdag?”

SÅ i eftermiddag ska vi köra ben tillsammans, sjukt kul men känner redan mjölksyran smyga sig på haha

och här dog min dator (elen stängdes av i hela huset), kl. 9 imorse…

Nu sitter jag och äter lunch efter 60 minuters intervaller på en crosstrainer. BRA uppvärmning inför benpasset 😉 haha. Lyckades öka mot tidigare och köra en minut i lugnt temp dvs level 8 och högt tempo i en minut på level 16 i 60 minuter som sagt.

Om ni vill testa passet som jag ska köra med Jenny idag kan ni läsa om det HÄR.

Ett litet utdrag:

”Benböj on the minute på 80 kg 7 set. Nästa gång får det bli 10 set eller höja vikten.
4 set liggande lårcurl 12 reps.
4 set sittande enbenscurl + curl med
båda benen 10 reps per övning, dvs totalt 30 reps ( lätt belastning).
Utfallsgång med KB på 14 kg ca 20 m 4 rundor.
Utfallsgång med enbart kroppsvikten ca 60 m 4 rundor.”

Efter det lite löpning i trappor…återkommer med utvärdering 😀

ben

Bra ben på denna kvinna. Ge mig!

Kommentera (2)

Kommentera

Se fler...
stats